De titel zegt het
Meest actieve berichtenplaatsers
Voguelish (560) | ||||
Lisabella (554) | ||||
SunlightDreams (511) | ||||
xfabolousx (505) | ||||
EyeMJR (436) | ||||
SmokinGun (435) | ||||
Seashore (401) | ||||
accains (343) | ||||
Admin (270) | ||||
antikankerJ (265) |
Laatste onderwerpen
» voor randcodes.
van xSTARBUCK do mei 31, 2012 11:38 am
» Liedjes downloaden vanaf youtube
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:18 pm
» welke imonline site's bezoek jij het meest?
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:13 pm
» Ben je tussen de 16 en 18 jaar oud?
van EyeMJR ma feb 21, 2011 3:14 pm
» Chocolade topic
van sweat_girl_13 do feb 03, 2011 7:06 pm
» Leuke pics en Vids Board
van EyeMJR di feb 01, 2011 7:53 pm
» Mensenvlees eten
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:07 pm
» Je laatste SMS
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:06 pm
» JAGUARR aka Kimberley
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:04 pm
» Valentijnsdag!
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:00 pm
» Stemmen: eerlijk of oneerlijk?
van SunlightDreams di feb 01, 2011 5:58 pm
» Regels van het forum
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:58 pm
» Welke site(s) bezoek jij het meest?
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:54 pm
» Challenge van Cherished
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:45 pm
» Blockquote
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:40 pm
van xSTARBUCK do mei 31, 2012 11:38 am
» Liedjes downloaden vanaf youtube
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:18 pm
» welke imonline site's bezoek jij het meest?
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:13 pm
» Ben je tussen de 16 en 18 jaar oud?
van EyeMJR ma feb 21, 2011 3:14 pm
» Chocolade topic
van sweat_girl_13 do feb 03, 2011 7:06 pm
» Leuke pics en Vids Board
van EyeMJR di feb 01, 2011 7:53 pm
» Mensenvlees eten
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:07 pm
» Je laatste SMS
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:06 pm
» JAGUARR aka Kimberley
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:04 pm
» Valentijnsdag!
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:00 pm
» Stemmen: eerlijk of oneerlijk?
van SunlightDreams di feb 01, 2011 5:58 pm
» Regels van het forum
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:58 pm
» Welke site(s) bezoek jij het meest?
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:54 pm
» Challenge van Cherished
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:45 pm
» Blockquote
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:40 pm
+3
Lisabella
Admin
Voguelish
7 plaatsers
Heb jij weleens gespijbelt?
Voguelish- Moderator
- Leeftijd : 28
Registratiedatum : 01-05-10
Aantal berichten : 560
- Bericht nummer 1
Heb jij weleens gespijbelt?
Admin- Admin
- Leeftijd : 31
Registratiedatum : 30-04-10
Aantal berichten : 270
- Bericht nummer 2
Re: Heb jij weleens gespijbelt?
Vorig jaar heel vaak. Dit jaar eigenlijk helemaal niet zoveel.
Lisabella- Little poster
- Leeftijd : 29
Registratiedatum : 22-05-10
Aantal berichten : 554
- Bericht nummer 3
Ja, in de 1e en 2e spijbelde ik erg vaak. Maar 'k moest maar één keer nablijven... Op de laatste schooldag.
Voguelish- Moderator
- Bericht nummer 4
Lisabella schreef:Ja, in de 1e en 2e spijbelde ik erg vaak. Maar 'k moest maar één keer nablijven... Op de laatste schooldag.
Net zoals Vera hahaha ohnee die blowde en rookte ook nog weleens, weetje hoe stoeeeeer.
Maar OT: Neuuuh niet echt heel veel gespijbeld. Ben bijna alle dagen gewoon naar school geweest, ben ook echt nooit ziek haha
Lisabella- Little poster
- Bericht nummer 5
Voguelish schreef:Lisabella schreef:Ja, in de 1e en 2e spijbelde ik erg vaak. Maar 'k moest maar één keer nablijven... Op de laatste schooldag.
Net zoals Vera hahaha ohnee die blowde en rookte ook nog weleens, weetje hoe stoeeeeer.
Maar OT: Neuuuh niet echt heel veel gespijbeld. Ben bijna alle dagen gewoon naar school geweest, ben ook echt nooit ziek haha.
Haha, ja ik ben echt een stoere kerel man. Nee ik had altijd smoesjes AHAH een keer echt vet geniaal, ging ik zo in een les naar huis omdat ik dacht dat die leraar er niet ws. Maar 'k had geen sleutel, kon ik er niet in. Moest ik vet lang wachten, 1 uur ofzo, kwam mijn moeder thuis. Dus ik ook mijn mobiel pakken, had ik twee smsjes 'kom naar school, leraar valt niet uit'
Oeps. :$:$:$
Voguelish- Moderator
- Bericht nummer 6
Lisabella schreef:Voguelish schreef:Lisabella schreef:Ja, in de 1e en 2e spijbelde ik erg vaak. Maar 'k moest maar één keer nablijven... Op de laatste schooldag.
Maar OT: Neuuuh niet echt heel veel gespijbeld. Ben bijna alle dagen gewoon naar school geweest, ben ook echt nooit ziek haha.
Haha, ja ik ben echt een stoere kerel man. Nee ik had altijd smoesjes AHAH een keer echt vet geniaal, ging ik zo in een les naar huis omdat ik dacht dat die leraar er niet ws. Maar 'k had geen sleutel, kon ik er niet in. Moest ik vet lang wachten, 1 uur ofzo, kwam mijn moeder thuis. Dus ik ook mijn mobiel pakken, had ik twee smsjes 'kom naar school, leraar valt niet uit'
AAAAH, ik ben toen een keer door het raam geklommen omdat er niemand thuis was en ik was mijn sleutel kwijt hahahahahaha
Lisabella- Little poster
- Bericht nummer 7
Voguelish schreef:Lisabella schreef:Voguelish schreef:Lisabella schreef:Ja, in de 1e en 2e spijbelde ik erg vaak. Maar 'k moest maar één keer nablijven... Op de laatste schooldag.
AAAAH, ik ben toen een keer door het raam geklommen omdat er niemand thuis was en ik was mijn sleutel kwijt hahahahahaha
hahahahha doe je goed XD
antikankerJ- Moderator
- Leeftijd : 36
Registratiedatum : 02-05-10
Aantal berichten : 265
- Bericht nummer 8
Veel gespijbeld, maar mocht op gegeven moment toen ik 18 was men eigen absentbriefjes schrijven
Admin- Admin
Registratiedatum : 30-04-10
Aantal berichten : 270
- Bericht nummer 9
antikankerJ schreef:Veel gespijbeld, maar mocht op gegeven moment toen ik 18 was men eigen absentbriefjes schrijven
Dat hebben ze bij ons afgeschaft Want er waren er teveel die 18 waren en absentenbriefjes schreven.
sweat_girl_13- Started
Registratiedatum : 25-05-10
Aantal berichten : 209
- Bericht nummer 10
ja 2 ure van een domme vak
SmokinGun- Little poster
- Leeftijd : 30
Aantal berichten : 435
- Bericht nummer 11
Lisabella schreef:Voguelish schreef:Lisabella schreef:Ja, in de 1e en 2e spijbelde ik erg vaak. Maar 'k moest maar één keer nablijven... Op de laatste schooldag.
Yupp, dat heb ik ook een keer gehad. Perongeluk niet bij een les zijn. Onze Duits leraar geeft echt nooit les en tijdens de pauze ging ik dus naar huis, en was paar minuutjes te laat op school dus ik dacht "We hebben nooit les, denk dat we gewoon leer-werk-huis hebben" dus ik ga daar zitten. Tja, mijn vriendinnen hebben geen Duits en met de lui bij Duits ga ik ook niet veel om dus ik had er niet op gelet dat zij daar niet zaten. Anyway, ongeveer op de helft van de les moest die gast boven wat ophalen ofzo, hij loopt dus naar mij toe waarom ik niet in de les ben, ik zeg gewoon "Oh? Hebben we les?" dus die gast helemaal klagen dat ik de regels niet bepaal?! Hallo? Wist ik veel dat we les hadden. Mis je één keer perongeluk een les, leraar meteen zeuren...
SunlightDreams- Little poster
Registratiedatum : 12-05-10
Aantal berichten : 511
- Bericht nummer 12
Ik heb eigenlijk nog nooit gespijbelt, voor zover ik weet xd