Imonline Forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hét forum van Imonline.nl

Meest actieve berichtenplaatsers

Voguelish (560)
Vampire Diaries gestopt!?!?! Bar_leftVampire Diaries gestopt!?!?! BarVampire Diaries gestopt!?!?! Bar_right 
Lisabella (554)
Vampire Diaries gestopt!?!?! Bar_leftVampire Diaries gestopt!?!?! BarVampire Diaries gestopt!?!?! Bar_right 
SunlightDreams (511)
xfabolousx (505)
EyeMJR (436)
SmokinGun (435)
Seashore (401)
accains (343)
Admin (270)
antikankerJ (265)

Laatste onderwerpen

» voor randcodes.
van xSTARBUCK do mei 31, 2012 11:38 am

» Liedjes downloaden vanaf youtube
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:18 pm

» welke imonline site's bezoek jij het meest?
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:13 pm

» Ben je tussen de 16 en 18 jaar oud?
van EyeMJR ma feb 21, 2011 3:14 pm

» Chocolade topic
van sweat_girl_13 do feb 03, 2011 7:06 pm

» Leuke pics en Vids Board
van EyeMJR di feb 01, 2011 7:53 pm

» Mensenvlees eten
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:07 pm

» Je laatste SMS
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:06 pm

» JAGUARR aka Kimberley
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:04 pm

» Valentijnsdag!
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:00 pm

» Stemmen: eerlijk of oneerlijk?
van SunlightDreams di feb 01, 2011 5:58 pm

» Regels van het forum
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:58 pm

» Welke site(s) bezoek jij het meest?
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:54 pm

» Challenge van Cherished
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:45 pm

» Blockquote
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:40 pm

Vampire Diaries gestopt!?!?!

Lisabella
    Lisabella
    Little poster
    Little poster

Leeftijd : 29
    Registratiedatum : 22-05-10
    Aantal berichten : 554

Vampire Diaries gestopt!?!?! Empty Vampire Diaries gestopt!?!?!

Bericht  Lisabella di jun 08, 2010 12:49 pm

Ja, ik hoorde van een vriendin dat Vampire Diaries helemaal niet meer op tv komt. Eerst was het zondag om half 10, maar wegens te weinig kijkers verplaatsten ze het naar kwart over 11 op zondagavond. En uiteindelijk werd dat zelf half 12. Ja, vind je het heel vreemd dat mensen tot half 1 's nachts nog tv gaan kijken? Als ze die dag erna nog naar school of werk moeten?! 0.o En nu is het dus van de buis verdwenen en komt het helemaal niet meer. Kut man, ik vond het vet leuk D: Vriendin van me nam het altijd op en dan gingen we het samen zien... Nu kan ik het wel op internet gaan zien maar dat is 1) kutkwaliteit 2) zonder ondertiteling. En ik heb altijd schreeuwende broertjes om me heen dus dan kan ik niet zo goed opletten he D: Pfffffff, zal ik NEt 5 mailen? Vampire Diaries gestopt!?!?! Icon_twisted

Het is nu za nov 23, 2024 2:02 pm