Imonline Forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hét forum van Imonline.nl

Meest actieve berichtenplaatsers

Voguelish (560)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
Lisabella (554)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
SunlightDreams (511)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
xfabolousx (505)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
EyeMJR (436)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
SmokinGun (435)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
Seashore (401)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
accains (343)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
Admin (270)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 
antikankerJ (265)
wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_leftwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Barwat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Bar_right 

Laatste onderwerpen

» voor randcodes.
van xSTARBUCK do mei 31, 2012 11:38 am

» Liedjes downloaden vanaf youtube
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:18 pm

» welke imonline site's bezoek jij het meest?
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:13 pm

» Ben je tussen de 16 en 18 jaar oud?
van EyeMJR ma feb 21, 2011 3:14 pm

» Chocolade topic
van sweat_girl_13 do feb 03, 2011 7:06 pm

» Leuke pics en Vids Board
van EyeMJR di feb 01, 2011 7:53 pm

» Mensenvlees eten
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:07 pm

» Je laatste SMS
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:06 pm

» JAGUARR aka Kimberley
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:04 pm

» Valentijnsdag!
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:00 pm

» Stemmen: eerlijk of oneerlijk?
van SunlightDreams di feb 01, 2011 5:58 pm

» Regels van het forum
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:58 pm

» Welke site(s) bezoek jij het meest?
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:54 pm

» Challenge van Cherished
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:45 pm

» Blockquote
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:40 pm


+6
SunlightDreams
AbsoluteBulletproof
flavored
MikeJoow
Voguelish
ladypumps
10 plaatsers

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    ladypumps
    ladypumps
    First star!
    First star!


    Leeftijd : 28
    Woonplaats : friesland
    Registratiedatum : 02-05-10
    Aantal berichten : 72

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  ladypumps zo mei 02, 2010 1:15 pm

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?
    dat er een zeehond moet worden doodgeknuppeld,
    alleen voor zijn huid?


    laat je mening achter.
    Voguelish
    Voguelish
    Moderator
    Moderator


    Leeftijd : 27
    Registratiedatum : 01-05-10
    Aantal berichten : 560

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  Voguelish zo mei 02, 2010 4:27 pm

    Echt zielig!
    MikeJoow
    MikeJoow
    Moderator
    Moderator


    Registratiedatum : 01-05-10
    Aantal berichten : 128

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  MikeJoow zo mei 02, 2010 4:54 pm

    Ik heb eens een gruwelijke film gezien. Daarin werd gewoon het vel van het dier eraf gehaald terwijl het die nog half leefde. echt zielig. Ik ben het echt nooit vergeten!
    Ik vind het zielig want als je nep bond neemt dat lijkt gewoon op echt bond
    Voguelish
    Voguelish
    Moderator
    Moderator


    Leeftijd : 27
    Registratiedatum : 01-05-10
    Aantal berichten : 560

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  Voguelish zo mei 02, 2010 6:01 pm

    Mike, zoiets heb ik ook eens gezien, echt te zielig.. Sad
    flavored
    flavored
    Started
    Started


    Leeftijd : 29
    Registratiedatum : 03-05-10
    Aantal berichten : 113

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  flavored di mei 04, 2010 7:46 pm

    nep bond kan wel hoor! het is nep! (x
    hallo ik vind het dom dat mensen dieren kaal maken.
    ik snij jou huid er toch ook niet af!?
    AbsoluteBulletproof
    AbsoluteBulletproof
    First star!
    First star!


    Leeftijd : 32
    Registratiedatum : 06-05-10
    Aantal berichten : 54

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  AbsoluteBulletproof vr mei 07, 2010 10:19 am

    Nep bond mag wel. Maar echt bond, ik kan daar zo kwaad over worden. ö Een oud klasgenoot van mij had eens ene jas van Riverwoods, geloof ik. Van een Nerts. Toen ben ik met een ander klasgenoot een foto gaan zoeken van hoe zo'n beest dan in zo'n kooitje zit. Ze antwoord; 'Ja, maar dat zijn toch rotbeesten. En overigens, dit is van Riverwoods, die verzorgen ze wel beter hoor.' Serieus, snapt zij niet dat Riverwoods dat alleen maar overkoopt of zo? Ik was echt pissig. xd
    SunlightDreams
    SunlightDreams
    Little poster
    Little poster


    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Londen
    Registratiedatum : 12-05-10
    Aantal berichten : 511

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  SunlightDreams wo mei 26, 2010 2:15 pm

    Ik vindt het erg zielig. En ik vindt het al vies om die echte bondjassen aan te raken Embarassed zelf zal ik ze echt nooit dragen!
    Seashore
    Seashore
    Moderator
    Moderator


    Registratiedatum : 01-05-10
    Aantal berichten : 401

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  Seashore wo mei 26, 2010 6:31 pm

    zielig =[
    sweat_girl_13
    sweat_girl_13
    Started
    Started


    Leeftijd : 27
    Woonplaats : belgie xx.
    Registratiedatum : 25-05-10
    Aantal berichten : 209

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  sweat_girl_13 wo mei 26, 2010 6:36 pm

    Ik vindt het erg zielig. tis erg voor de dieren XD
    Lisabella
    Lisabella
    Little poster
    Little poster


    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Snits
    Registratiedatum : 22-05-10
    Aantal berichten : 554

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  Lisabella wo mei 26, 2010 7:28 pm

    Vreselijk! Echt zo erg.. Ik was op Mallorca afgelopen zomervakantie en we gingen tijdens een excursie langs een winkel, met echte leren producten en ook echt bont.. Ik heb zo'n bontjas gevoeld en het was vreselijk. Die dingen waren ook 5000 euro ofzo? Bah D;
    xfabolousx
    xfabolousx
    Moderator
    Moderator


    Leeftijd : 28
    Woonplaats : San Diego, California
    Registratiedatum : 02-05-10
    Aantal berichten : 505

    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  xfabolousx wo jun 23, 2010 5:36 pm

    MikeJoow schreef:Ik heb eens een gruwelijke film gezien. Daarin werd gewoon het vel van het dier eraf gehaald terwijl het die nog half leefde. echt zielig. Ik ben het echt nooit vergeten!
    Ik vind het zielig want als je nep bond neemt dat lijkt gewoon op echt bond
    Zoiets heb ik ook gezien, ik heb er een week van gehuild, serieus!
    Ik vind dat we gewoon terug moeten doen wat die mensen doen bij die bontdiertjes.
    VELLEN DIE ZOOI. lieft levend. Kijken wat ze dan nog doen, HA!

    Gesponsorde inhoud


    wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen? Empty Re: wat vinden jullie van echte dierenhuiden/bondjassen?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:41 pm