Imonline Forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hét forum van Imonline.nl

Meest actieve berichtenplaatsers

Voguelish (560)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
Lisabella (554)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
SunlightDreams (511)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
xfabolousx (505)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
EyeMJR (436)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
SmokinGun (435)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
Seashore (401)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
accains (343)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
Admin (270)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 
antikankerJ (265)
[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_left[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar[TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Bar_right 

Laatste onderwerpen

» voor randcodes.
van xSTARBUCK do mei 31, 2012 11:38 am

» Liedjes downloaden vanaf youtube
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:18 pm

» welke imonline site's bezoek jij het meest?
van Nicolimonhulp vr jul 08, 2011 3:13 pm

» Ben je tussen de 16 en 18 jaar oud?
van EyeMJR ma feb 21, 2011 3:14 pm

» Chocolade topic
van sweat_girl_13 do feb 03, 2011 7:06 pm

» Leuke pics en Vids Board
van EyeMJR di feb 01, 2011 7:53 pm

» Mensenvlees eten
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:07 pm

» Je laatste SMS
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:06 pm

» JAGUARR aka Kimberley
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:04 pm

» Valentijnsdag!
van SunlightDreams di feb 01, 2011 6:00 pm

» Stemmen: eerlijk of oneerlijk?
van SunlightDreams di feb 01, 2011 5:58 pm

» Regels van het forum
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:58 pm

» Welke site(s) bezoek jij het meest?
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:54 pm

» Challenge van Cherished
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:45 pm

» Blockquote
van SunlightDreams di jan 11, 2011 2:40 pm


3 plaatsers

    [TUT] Een randje om een plaatje heen maken.

    avatar
    Vication
    Newbie
    Newbie


    Registratiedatum : 05-05-10
    Aantal berichten : 13

    [TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Empty [TUT] Een randje om een plaatje heen maken.

    Bericht  Vication wo mei 05, 2010 9:04 pm

    Heeey Wink Ik ga jullie uit leggen hoe je een randje / puntjes om je plaatje krijgt misschien doe ik het op een andere manier? Maar zo is het mij aangeleerd.

    Benodigheden:
    # PFS [Photofiltre Studio]

    #001:
    Ik neem gewoon een normaal plaatje, maar jij kunt het bijvoorbeeld om jou blend heen doen ik neem dit plaatje voor de tutorial:
    [x]

    #oo2
    Die kopieer ik en plak ik in Photofiltre studio; Rechtermuisknop en dan Plakken als afbeelding dan krijg je hem in preciese afmetingen.

    #oo3
    Je selecteerd hem helemaal met je muis of gewoon met CTRL + A.
    Dan klik je op je rechter muis knop en dan doe je Stroke and fill, Ik weet niet hoe het in NL is Wink.
    Zorg ervoor dat je wel een WITTE rand hebt.

    #oo4
    Nu heb ik het: zo. [x]

    Nu moet je alles binnen het witte randje kopiëren dus je selecteerd alles behalve dat witte randje.

    Zo.

    #oo5
    Dan selecteer je weer ALLES ook het witte randje...
    dan klikt je op Filter >> Texture >> 1 Pixel out 2 ofso.
    Voorbeeld.

    #oo6
    Als je daarop geklikt hebt klik je de heletijd op het tekentje -T
    Best wel vaak tot dat het donker heel donker is LETOP: Dat je wel het binnenste van die rand gekopiëerd hebt als hij goed donker is doe je CRTL V dan zul je dus zien van wat je in het binnenste randje hebt gekopiëerd dat dat er gelijk weer in gezet word, zodat je wel een randje hebt maar dat de afbeelding wel gewoon weer normaal is.

    Dit was myn tut, Heb je vragen?
    Je kunt ze vragen.
    [Ik maak het plaatje nog iets mooier om met die knoppen te spelen die kleur knoppen en die -T en +T en al die dingen]

    Resultaat van mij:

    Myne

    Mensen met Klikangst:

    [TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Rcrfrq
    avatar
    Vication
    Newbie
    Newbie


    Registratiedatum : 05-05-10
    Aantal berichten : 13

    [TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Empty Re: [TUT] Een randje om een plaatje heen maken.

    Bericht  Vication zo mei 09, 2010 12:12 am

    Geen comments?
    xfabolousx
    xfabolousx
    Moderator
    Moderator


    Leeftijd : 28
    Woonplaats : San Diego, California
    Registratiedatum : 02-05-10
    Aantal berichten : 505

    [TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Empty Re: [TUT] Een randje om een plaatje heen maken.

    Bericht  xfabolousx vr aug 06, 2010 1:39 pm

    Leeuk (:
    Ik gebruik alleen geen pfs (meer) maar het is wel leuk om te weten voor mensen die wél pfs gebruiken!
    SunlightDreams
    SunlightDreams
    Little poster
    Little poster


    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Londen
    Registratiedatum : 12-05-10
    Aantal berichten : 511

    [TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Empty Re: [TUT] Een randje om een plaatje heen maken.

    Bericht  SunlightDreams vr aug 06, 2010 4:56 pm

    Handig! whehe, voor mensen met klikangs XD

    Gesponsorde inhoud


    [TUT] Een randje om een plaatje heen maken. Empty Re: [TUT] Een randje om een plaatje heen maken.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:25 pm