Heeey Ik ga jullie uit leggen hoe je een randje / puntjes om je plaatje krijgt misschien doe ik het op een andere manier? Maar zo is het mij aangeleerd.
Benodigheden:
# PFS [Photofiltre Studio]
#001:
Ik neem gewoon een normaal plaatje, maar jij kunt het bijvoorbeeld om jou blend heen doen ik neem dit plaatje voor de tutorial:
[x]
#oo2
Die kopieer ik en plak ik in Photofiltre studio; Rechtermuisknop en dan Plakken als afbeelding dan krijg je hem in preciese afmetingen.
#oo3
Je selecteerd hem helemaal met je muis of gewoon met CTRL + A.
Dan klik je op je rechter muis knop en dan doe je Stroke and fill, Ik weet niet hoe het in NL is .
Zorg ervoor dat je wel een WITTE rand hebt.
#oo4
Nu heb ik het: zo. [x]
Nu moet je alles binnen het witte randje kopiëren dus je selecteerd alles behalve dat witte randje.
Zo.
#oo5
Dan selecteer je weer ALLES ook het witte randje...
dan klikt je op Filter >> Texture >> 1 Pixel out 2 ofso.
Voorbeeld.
#oo6
Als je daarop geklikt hebt klik je de heletijd op het tekentje -T
Best wel vaak tot dat het donker heel donker is LETOP: Dat je wel het binnenste van die rand gekopiëerd hebt als hij goed donker is doe je CRTL V dan zul je dus zien van wat je in het binnenste randje hebt gekopiëerd dat dat er gelijk weer in gezet word, zodat je wel een randje hebt maar dat de afbeelding wel gewoon weer normaal is.
Dit was myn tut, Heb je vragen?
Je kunt ze vragen.
[Ik maak het plaatje nog iets mooier om met die knoppen te spelen die kleur knoppen en die -T en +T en al die dingen]
Resultaat van mij:
Myne
Mensen met Klikangst:
Benodigheden:
# PFS [Photofiltre Studio]
#001:
Ik neem gewoon een normaal plaatje, maar jij kunt het bijvoorbeeld om jou blend heen doen ik neem dit plaatje voor de tutorial:
[x]
#oo2
Die kopieer ik en plak ik in Photofiltre studio; Rechtermuisknop en dan Plakken als afbeelding dan krijg je hem in preciese afmetingen.
#oo3
Je selecteerd hem helemaal met je muis of gewoon met CTRL + A.
Dan klik je op je rechter muis knop en dan doe je Stroke and fill, Ik weet niet hoe het in NL is .
Zorg ervoor dat je wel een WITTE rand hebt.
#oo4
Nu heb ik het: zo. [x]
Nu moet je alles binnen het witte randje kopiëren dus je selecteerd alles behalve dat witte randje.
Zo.
#oo5
Dan selecteer je weer ALLES ook het witte randje...
dan klikt je op Filter >> Texture >> 1 Pixel out 2 ofso.
Voorbeeld.
#oo6
Als je daarop geklikt hebt klik je de heletijd op het tekentje -T
Best wel vaak tot dat het donker heel donker is LETOP: Dat je wel het binnenste van die rand gekopiëerd hebt als hij goed donker is doe je CRTL V dan zul je dus zien van wat je in het binnenste randje hebt gekopiëerd dat dat er gelijk weer in gezet word, zodat je wel een randje hebt maar dat de afbeelding wel gewoon weer normaal is.
Dit was myn tut, Heb je vragen?
Je kunt ze vragen.
[Ik maak het plaatje nog iets mooier om met die knoppen te spelen die kleur knoppen en die -T en +T en al die dingen]
Resultaat van mij:
Myne
Mensen met Klikangst: